torsdag 22 mars 2007

Vår !

Det verkar äntligen som våren har smugit sig in här, dagarna står på rad med inget mer än blå himmel och lysande sol :), mangon är mkt nöjd med denna utveckling.

annars händer det mkt, jag har inte kunnat göra mkt annat än att plugga o jobba senaste på grund av en stor tenta som kommer upp nu i veckan, känns lite lagom lungt, så där...

upptäcker mer och mer vad oerfarenhet kan göra till folk, jag måste helt enkelt skaffa mig lite mer. fastnar ju i mina egna spindelnät ibland.. :), mm man kan ju föreställa sig saker , det tar inte mer en en helg att göra dem till verklighet och sen rasar allt man föreställt sig ihop med några ord och man förstår hur knasigt man tänker ibland :)... tro inte att jag är psycho nu

bara lite

jag pratade med en riktigt gammal vän häromdan, han ringde o vi snacka i fem timmar om allt möjligt, som old times. hur vi upplevde gamla minnen och vad vi tänkte, vi är allt öppna för varandra vi två, även om vi har kommit ifrån varandra så är vi fortfarande vänner, ja kanske för livet :)

mangon är nöjd

Inga kommentarer: