tisdag 8 januari 2008

kaos


















spendera sin tid, hur gör man det.. att vara seriös med skolarbetet?.. håller jag på o pajjar något som inte är så svårt---

har suttit i flera dagar nu och tänkt jobba på saker seriöst men det har inte hänt mer än max 2h.. känner att jag inte riktigt har kontroll över situationen.. konstig känsla

lite panikkänsla?

.. har jag mkt att göra?.. njaa

har jag tid.. njaa men det räcker till

gör jag annat istället.. jomen

undviker arbetet är vad jag spenderat min tid på i 3 dagar -.-

hur skall jag nu lösa detta?

panikskriva i morgon och i övermorgon eftermiddag=?..

jag vet ju att jag har potentialet att göra det skitsnabbt.. jag har inte svårt i skolan inte svårt med uppgifterna eller med att förstå eller sammanfatta det som händer..

men ändå blev det såhär nu.. tog tillomed en dag ledigt för jag tyckte jag hade så mkt tid



har jag shabblat till det? :P


jobbigt ?


kaosig känsla
förstår inte


det löser sig....




nej. JAG löser det.. i morgon skriver vi färdigt båda arbetena och pluggar till tentan.. som vi kanske inte kommer in på..


sagt o gjort


det känns lite bättre nu.. är det jag som stressar mig själv...
så ovan med den känslan att jag blir stressad av att känna mig stressad


.. farligt värre
focus !



"its a silly time to learn to swim when you start to drown"

Inga kommentarer: